.logo { float: left; padding-top: 20px; } .home .full_width_content{ padding-top: 0; }

Szalonetikett

Orvosként minden nap emberekkel dolgozom. Fontos azonban, hogy ne csak én figyeljek oda a pácienseimre, de van pár alapszabály, amit vendégeimtől is kérek betartani az egymás iránti kölcsönös tisztelet jegyében.

Melyek ezek?

  1. Időpont egyeztetés

Időpontot foglalni kezeléseinkre kizárólag telefonon vagy e-mailben (sms,viber, messenger, facebook üzenetet nem tudunk figyelembe venni) van lehetőség. Amikor dolgozom, nem tudom felvenni a telefont, így ha egy vendégem nem ér el telefonon, vissza szoktam hívni. Reggel 8 előtt és este8 után, illetve hétvégén hacsak nem sürgős esetről van szó, megköszönöm, ha tiszteletben tartják a pihenőidőmet!

  1. Érkezés pontosan

Kérem, érkezzen pontosan a megbeszélt kezelésre. Amennyiben késni fog, jelezze ezt időben, hogy én is tudjak róla. Ebben az esetben viszont az Ön kezelésének időtartama rövidül le, hiszen a következő vendég idejéből nem vehetjük azt el. Túl sok késés esetén elképzelhető, hogy már nem tudom a kezelést elvégezni, és ilyenkor új időpontot kell egyeztetnünk.

  1. Időpont lemondása

Sajnos sokszor előfordul, hogy valaki nem jön el a megbeszélt időpontra, erről nem is értesít, vagy csak a tervezett kezelés előtt nem sokkal mondja le az időpontot. Ez nagyon kellemetlen, hiszen ilyen rövid időn belül nem tudok más vendéget vállalni a megüresedett időpontra. Kérem, ha nem tud eljönni a megbeszélt időpontban, azt mindenképp jelezze legalább 24 órával a tervezett kezelés előtt.

Ha valaki kétszer nem jön el a kezelésre anélkül, hogy értesítene engem róla, többször nem tudok számára időpontot tartani.

  1. Betegség esetén halasszuk el a kezelést

Nagyon kellemetlen, amikor valaki náthásan, tüsszögve, köhögve jön el egy kezelésemre. Kérem, ha beteg, halasszuk el a megbeszélt időpontot. Én is ügyelek a rendelőben a megfelelő higiéniai körülményekre, és betegeimtől is azt kérem, hogy kölcsönösen vigyázzunk egymás egészségére!

  1. Gyermekek a rendelőben

Ha nem tudja megoldani a gyermekfelügyeletet a kezelés ideje alatt, mindenképp egyeztessünk a kezelés előtt erről! Ha gyerekekkel érkezne, kérem, gondoskodjon a szórakoztatásukról, hogy a kezelés ideje alatt le tudják foglalni magukat. A páciensek gyógyulni járnak hozzánk, és számukra zavaró lehet a gyerekzsivaj. Ezen felül a rendelőben drága eszközök is vannak, amikre fontos, hogy közösen vigyázzunk.

  1. Telefonálás

Kérem, hogy a kezelések ideje alatt némítsa le, vagy állítsa rezgő üzemmódra a telefonját. Bizonyos kezeléstípusok alatt mindkettőnk számára nagyon zavaró lehet egy folyamatosan csörgő telefon.

Kérem, hogy ezen szabályok betartásával segítse munkánkat!

Kellemes gyógyulást kívánok pácienseimnek!